سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توانگرى در غربت چون در وطن ماندن است و درویشى در وطن ، در غربت به سر بردن . [نهج البلاغه]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

فال عشق هفتگی

فال و طالع بینی عشق هفتگی بسیار جذاب و خواندنی در این جا بشما کمک می‌کند که مسائل عاشقانه خودرا از دیدگاه ستاره شناسی و حرکات سیارات بفهمید. از این طریق خواهید فهمید که چگونه از عشق لذت ببرید و یک رابطه رمانتیک بادوام بسازید.

فال
پیش بینی، پیش گویی، هرچیزی که با آن فال بگیرند، بخت، طالع، هم ~ُ هم تماشا کنایه از: هم کار و هم سرگرمی. [خوانش: [ع. فأل] (اِ.)]
قسمت های مساوی از یک چیز، مانند برش های یک اندازه از خربزه، گردو و، بخش کوچک از یک چیز. [خوانش: (اِ.)]

طالع بینی عاشقانه هفتگی برای زوج ها

فال هفتگی

فال عشق عشق فروردین

این هفته شما و همسرتان از یک اتفاق کاملا غیر منتظره لذت میبرید که با خود هیجان رابه رابطه شما می آورد. شاید تصمیم بگیرید که باهم به یک سفر دور بروید و از تمام لحظات کنونی خود لذت می‌برید.

 


 

فال عشق اردیبهشت

خورشید و عطارد باهم به بخش روابط شما سفر کرده و نقطه عطفی را در روابط شما ایجاد کرده اند. مثل این است که همیشه یک خبر خوبی در زندگی وجوددارد. در اواسط هفته برای رسیدن به یک هدف مشترک هم دیگر را حمایت میکنید و بحث های‌ معنوی که با یک دیگر دارید روابط تان را محکم تر از قبل میکند.

 


 

مطلب مشابه: فال امروز

 

فال عشق خرداد

ونوس هنوز هم دربخش روابط جدول شما در حرکت است. ونوس تمام مسائل رابطه ای شما را تحت حمایت خود قرار داده است و ارتباطات عاشقانه شما رابه هیجان می آورد. ونوس و اورانوس در فاصله 120 درجه ای از یک دیگر قراردارند در نتیجه ممکن است همسرتان پیشنهاد کاری را بدهد که شما زیاد تمایل به انجام آن نداشته باشید. اگر از منطقه امن خودتان بیرون بیایید روابط عاشقانه و رمانتیک خیلی خوب و موفقی خواهید داشت.

 

 

 

فال عشق تیر

این هفته هفته ای رمانتیک برای شماست. در روز سه شنبه با کسی ملاقات خواهید داشت که مدت هاست مجذوب او شده اید. ممکن است در کلاس کنار صندلی شما نشسته باشد یا ممکن است عضو انجمنی باشد که شما هم هستید. اواخر هفته بحث های‌ سازنده ای با همسرتان پیرامون مسائل زندگی خواهید داشت.

 

 


 

فال عشق مرداد

این هفته عشق در زندگی شما مسئله ای کاملا ماجراجویانه می‌باشد. از منطقه امن خود بیرون بیایید تا بزودی با شخص ایده آل خود ملاقات داشته باشید. او درست همان شخصی است که شما میخواستید.

 


 

فال عشق شهریور

این هفته بحث هایی عمیق و الهام بخش با محبوبتان خواهید داشت و با نظرات و جملات مثبت به یک دیگر روحیه و اعتماد به نفس میدهید.هیچ نوع دیدگاه منفی بین شما وجود ندارد بهمین دلیل روابط عاشقانه بین شما بسیار محکم و استوار است. در روز پنجشنبه تصمیمی بسیار مهم با یک دیگر می‌گیرید به طوری‌که هیچ توجهی به سختی شرایط نخواهید داشت.

 

 

فال عشق مهر

ونوس دربخش ارتباطات شما در حال حرکت است و شما از موفقیت های‌ پیش رو لذت زیادی می‌برید. این هفته دربخش مشارکت ها ونوس در زاویه ای منحصر به فرد نسبت به اورانوس قرار دارد. در نتیجه این موقعیت ستارگان نشان می‌دهد که اینروزها ایده ای بسیار عجیب به شریکتان می‌دهید که باعث میشود او به هوش و استعداد شما پی ببرد.

 

فال عشق آبان

اوایل هفته در موقعیت بسیار حساس رمانتیکی قرار می‌گیرید. اواسط هفته خورشید در موقعیتی هماهنگ با نپتون سیاره روحانی و عشق بلاشرط قرار دارد. نپتون در پنجمین خانه عاشقانه شما قرار دارد بنابر این اگر تاکنون نیمه گم شده تان را پیدا نکرده اید این اتفاق قرار است همین روزها به وقوع بپیوندد. اگرهم در رابطه ای هستید روزهای خوبی رابا هم می گذرانید.

 

 


 

فال عشق آذر

این هفته برای شما هفته عشق است. ونوس دربخش عشق جدول شما در زاویه خوبی نسبت به اورانوس قرار دارد بنابر این در مسائل احساسی بسیار خوش شانس هستید. اگر مجرد هستید با شخصی آشنا می‌شوید و به یک دیگر دل خواهید بست و اگرهم در رابطه ای هستید روزهای خوبی رابا هم سپری خواهید کرد.

 

 


 

فال عشق بهمن

این هفته تصمیم دارید به یکی از خویشاوندان کمک کنید یا این‌که به مسائل خانوادگی بپردازید بنابر این به مسائل عاشقانه توجه زیادی نشان نمیدهید. حل کردن مسائل خانواده باعث می‌شود درهای زیادی به سوی شما و همسرتان باز شود و بیشتر بتوانید روی روابطتان متمرکز شوید.

 


 

فال عشق بهمن

اگر تنها هستید وقت آن رسیده با اشخاص جدیدی آشنا شوید. احتمال این‌که با فرد ایده آل خود آشنا شوید بسیار زیاد است. برای شکل گرفتن این ملاقات دست و پا نزنید خودش اتفاق خواهد افتاد و احتمال این‌که به عشقی ثابت مبدل شود بسیار زیاد است.

 

 

فال عشق اسفند

این هفته بحث های‌ رضایت بخشی با معشوقتان خواهید داشت. سعی کنید در گفتگوهایتان بیشتر روی مسائل معنوی تمرکز کنید. تصمیماتی سازنده با یک دیگر میگیرید و همه ی چیز همان طور که هر دوی شما میخواهید پیش می‌رود. 

 

منبع: فال هفتگی عشق


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 101/8/3:: 3:6 عصر     |     () نظر