سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «هان ! شما را از دشمن ترینِ آفریدگانْ نزد خداوند متعال، باخبر سازم ؟». گفتند : «آری، ای رسول خدا !» .فرمود: «کسانی که با زنان همسایگانِ خویش، زنا می کنند». [جامع الأحادیث]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

 

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان، نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 26 فروردین سال 1354 در شهر تهران است و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر می باشد.

محسن تنابنده

دوران کودکی محسن تنابنده

در زندگی نامه محسن تنابنده بازیگر این گونه آمده است که : وی متولد 26 فروردین ماه 1354 در تهران است. او از زمان کودکی در سالن نمایش پیکان شهر در نقش خمیر دندان بازی می کرد، و قبل از این که دانشجوی رشته ی بازیگری شود، به عنوان بهترین بازیگر جشنواره ی دانشجویی انتخاب شد. سپس در دانشکده ی هنر و معماری دانشگاه تهران، به صورت آکادمیک رشته ی بازیگری را ادامه داد و فارغ التحصیل شد.

محسن تنابنده

شروع بازیگری در دوران دانشجویی

او می گوید:من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

محسن تنابنده

منبع : محسن تنابنده


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 99/1/5:: 2:1 صبح     |     () نظر