سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام ـ در توصیف مؤمن ـ]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

نازنین نور مجری Persia Got Talent + بیوگرافی و عکس های نازنین نور

بیوگرافی نازنین نور

نازنین نور با نام اصلی نازنین نوشین‌نور، نویسنده و بازیگر اهل ایران است.

در سال 1975 والدین نازنین به قصد ادامه‌ی تحصیل از ایران مهاجرت به آمریکا مهاجرت کردند. آن‌ها در ابتدا قصد بازگشت به ایران را داشتند اما با وقوع انقلاب 1357 و جنگ ایران و عراق، تصمیم گرفتند در آمریکا بمانند.

نازنین نور فارغ‌التحصیل رشته‌ی روابط بین‌الملل از دانشگاه جورج میسون است. او در مدت تحصیل ابتدایی تا دبیرستان خود ویولن را یاد گرفت. همچنین او نواختن پیانو و سنتور را بلد است.

بر پایه اطلاعات بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، نازنین تا کنون در سه مجموعه تلویزیونی آمریکایی به ایفای نقش پرداخته است.

او نخستین‌بار در سال 2005 با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی پلیسی-درام آمریکایی «ذهن‌های مجرم» دیده شد. سپس در سال 2012 در مجموعه تلویزیونی «جانوران سیاسی» و پس از آن در سال 2014 در سریال «خانم وزیر» بازی کرده است.

او همچنین در سال 2007 در فیلم سینمایی عشق عمیق‌تر (A Deeper Love) بازی کرده است.

نازنین در سال 2020 با داوری فصل اول برنامه‌ی تلویزیونی پرشیاز گات تلنت در ام‌بی‌سی‌پرشیا بین مردم فارسی‌زبان شناخته شد.

نازنین نور مجری Persia Got Talent + بیوگرافی و عکس های نازنین نور

یکی از مسابقه‌های جذاب که بسیار پر مخاطب است و مصمئناً ایرانیان در سرتا سر جهان به پای آن خواهند نشست، برنامه‌ی پرشین گات تلنت است. برنامه‌ی پرشین گات تلنت در کانال MBC Persia در تاریخ 11 بهمن، در روزهای پنج شنبه و جمعه به اکران عمومی در خواهد آمد.

در پرشین گات تلنت چهره‌های معروف و دوست داشتنی وجود دارند که به عنوان داور هر هفته به قضاوت خواهند نشست. داوران این مسابقه ابی، آرش، مهناز افشار و نازنین نور هستند.

همه‌ی ایرانیان تقریباً با این سلبریتی‌ها آشنا هستند. اما در اینجا ما می‌خواهیم در مورد نازنین نور کمی حرف بزنیم. دختری فعال و شیطون که در این مسابقه انرژی به کل گروه می‌بخشد.

نازنین نور کیست؟

نازنین نور متولد 15 مرداد سال 1981 در کشور کانادا است. خانواده نازنین در سال 1975 به کشور کانادا مهاجرت کردند. نازنین همچنین خواهری به نام نیلوفر دارد که 5 سال از او کوچکتر است.

نازنین فارغ التحصیل رشته سیاست بین الملل و ارتباطات است. او همچنین نویسنده و بازیگر است و به دلیل علاقه به هالیوود به آمریکا سفر می‌کند.

نازنین نور بسیار هنرمند است و به سازهایی چون پیانو و سنتور تسلط دارد.

نازنین نور مجری Persia Got Talent + بیوگرافی و عکس های نازنین نور

حضور نازنین نور در فیلم و سریال:

نازنین شروع بازیگری خود را در سریال “Criminal Minds” آغاز کرد. این سریال در شبکه CBC آمریکا پخش میشد. بعد از این سریال و در حدود 2 سال بعد نازنین نور در سریال “a deep love” ایفای نقش کرد.

نازنین در سال 2014 با به فاصله 4 سال دوری از دنیای هنری در سریال بلند “Madam secretary” به هنرمندی پرداخت.

Political Animals، A. Thousand Little Cuts ازدیگر فیلم‌هایی است که نازنین نور در آنها بازی کرده و توانسته به شهرت برسد.

همچنین نازنین چند وقت پیش در برنامه‌ی شب جمعه در شبکه‌ی منو تو حضور پیدا کرده بود و بسیاری از ایرانیان از طریق این برنامه با او آشنا شدند.

فعالیت‌های دیگر نازنین نور:

نازنین تا قبل از پرشین گات تلنت در میان ایرانیان چهره معروفی نبود. اما با شروع این برنامه همه در مورد او صحبت می‌کنند. نازنین در اینستاگرامش ویدیویی قرار داده بود که در آن گزارشگری در روبروی کاخ سفید با عابران به زبان فارسی صحبت می‌کرده و به آنها طنزهای ایرانی را یاد می‌دهده است. تا آن زمان کسی پیگیر این گزارشگر نشد اما زمانی که این ویدیو دست به دست شد، مشخص شد که نازنین نور این گزارشگر بوده است.

در اینستاگرام نازنین نور، ویدیویی از پرشین گات منتشر شده است که در آن همه را به دیدن این برنامه‌ی جالب تشویق می‌کند.

نازنین نور مجری Persia Got Talent + بیوگرافی و عکس های نازنین نور

با توجه به اطلاعاتی که در مورد نازنین نور ذکر شد مطمئن هستیم همه ما منتظر شروع برنامه پرشین گات تلنت هستیم. به طور حتم نازنین نور در این برنامه بسیار مشهور خواهد شد.

منبع: بیوگرافی نازنین نور


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 98/11/13:: 2:0 صبح     |     () نظر