سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«و به لقمان حکمت دادیم» ـ فرمود : منظور فهم و خرد است . [امام کاظم علیه السلام ـ در تفسیر گفته خدای متعال]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

بیوگرافی هنگامه

هنگامه «زاده‌ی لاهیجان» خواننده ایرانی اسـت کـه از اوایل دهه نود میلادی در کانادا زندگی می کند.هنگامه در لاهیجان-ایران متولد شد.او بـه همراه خانواده و خواهر بزرگترش از سه سالگی بـه تهران آمدند. از همان دوران کودکی او هیجان و شوق زیادی در خوانندگی و نمایش داشت که پدرش نخستین کسی بود که این شوق و هیجان را آشکار کرد.

هنگامه

عشق بی پایان و حمایت پدرش سبب تقویت مراحل اولیه ی زندگی هنگامه بـه صورت نسبتا آشکاری شد و وی را برای شرکت در کلاس های موسیقی بـه همراه تعدادی از استادان موسیقی کلاسیک پارسی تشویق کرد. مهارت او در نواختن نی و فلوت سبب شد تا پدرش برای یادگیری مد های موسیقی کلاسیک پارسی “ردیف” اعتقاد پیدا کند.

هنگامه

این امر باعث شد تا شالوده ی علمی او بـه صورت موثری پیشرفت کند همانند خودش که بـه این سبک موسیقی بسیار علاقه مند و باسواد اسـت .هلن، هنگامه، علیرضا امیرقاسمی، لیلا فروهر و سپیدههنگامه از حمایت خانواده و دوستانش ،همان طور که بزرگ می شد ،لذت می‌برد.

هنگامه

عکس هنگامه و دخترش

 

او در سراسر دوران تحصیلی اش درتعداد متعددی مسابقات ناحه ای و محلی شرکت کرد و همیشه در زمر? بی نظیران بود . او همواره بعد از پایان تحصیلش آرزو داشت خواننده ای حرفه ای شود، اما این آرزو بعد از تغییرات تحمیل شده توسط دولت جمهوری اسلامی نمی توانست بـه حقیقت بپیوندد.

هنگامه

عکس و بیوگرافی هنگامه خواننده مشهور

 

بعد از پایان دوره ی دبیرستان ، هنگامه ازدواج کرده و صاحب فرزند دختری شد ،اما هرگز تصور درباره ی آرزوی زندگی خودرا که خواننده شدن بود ، فراموش نکرد. سر انجام هنگامه بـه این نتیجه رسد که برای رسیدن بـه آرزویش ، راهی بجز ترک میهن و مهاجرت بـه خارج را ندارد. درسال 1992، هنگامه بـه وانکوور ، کانادا بـه همراه همسر و دخترش مهاجرت کرد.

 

اینستاگرام هنگامه خواننده + همسر هنگامه برزین

 

در وانکوور در ابتدا او علی الهی «نوازنده ی ردیف مضراب پیانو» و فریدون «خواننده» را ملاقات کرد که توسط آنها بـه کامران «خواننده» و رامین زمانی «نویسنده ی متن موسیقی و تولید کننده»، معرفی شد. درسال 1995 هنگامه، فریدون و کامران کار خودرا با رامین زمانی با تلاش و جدیت آغاز کردند.

هنگامه

عکس های هنگامه خواننده معروف ایرانی

 

انها نخستین کار خودرا با نام  ایرانم تولید کردند که در دوره ی بیار کوتاهی طرفداران بسیاری بـه دست آوردند. محبوبیت انها در حال حاضر فراتر از وانکوور توسعه پیدا کرده اسـت و جمعیت ایرانی بسیاری در لس آنجلس بهصورت ناگهانی بـه استعداد و ذوق انها علاقه مند شدند.

هنگامه

زندگی نامه هنگامه + بیوگرافی هنگامه خواننده

 

با فرصت های پیش روی در سرزمین لس آنجلس، هر یک از سه خواننده شروع بـه دنبال کردن زندگیشخصی خود شدند. با این وجود هنگامه، با تعداد زیادی از تولید کنندگان در تماس بود. او عضو وفادار رامینزمانی باقی ماند که تاثیر زیادی در خط مشی موسیقی او داشت.

هنگامه

هنگامه برزین و همسرش + هنگامه برزین و دخترش

 

آلبوم« برای دیدن تـو» حاصل پنج سالتلاش مداوم بود که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت. این علاقه ی شدید وطرفداران وفادار زمینه را برای انتشار دومین آلبوم بنام « ارتش صلح » را فراهم کردند.

منبع بیوگرافی هنگامه


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 97/12/20:: 4:1 عصر     |     () نظر