سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمترین حقى که از خداى سبحان بر گردن شماست این که از نعمتهاى او در راه نافرمانى‏اش یارى نباید خواست . [نهج البلاغه]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

کادوی برای روز عشق چی بخریم؟


سورپرایز رمانتیک با قلب های آردی

با این قلب های آردی برای شخص خاص زندگی خود یک کارت ولنتاین ویژه درست کنید. با بریدن شکل قلب روی یک تکه مقوای رنگی و پاشیدن آرد روی آن جلوه ی بصری جالبی ایجاد کنید. از این کارت می توانید برای خلق اثری هنری و رمانتیک روی زمین هم استفاده کنید. مقدار زیادی آرد روی مقوایی بریزید که آن را روی چمن گذاشته اید. وقتی آن را بردارید قسمت بریده قلب شکل، قلب زیبایی از آرد روی زمینبه وجود می آورد. از این تکنیک استفاده کنید و با قلب های زیاد او را به سمت خودتان هدایت کنید یا فقط تمام سطح چمن را پر از قلب کنید تا نشان دهید چقدر دوستش دارید.


شیشه ای پر از دلایلی که دوستش دارید

یک شیشه دهان گشاد کوچک را با روبان، قلب های نمدی و سایر چیزهای تزئینی تزئین کنید. از این کادوی ولنتاین خاص می توانید روی قفسه به عنوان یک شئ تزئینی استفاده کرده یا پیغامی از طرف خودتان روی آن بنویسید. تعداد زیادی نخ و ریسمان دور شیشه بپیچید و وسط ریسمان ها دکمه سیاهی قرار دهید. یک دکمه می تواند قلب نمدی را سر جایش نگه دارد؛ خود شیشه کاغذ های کوچک بسیاری را می تواند در خود جا دهد. هر کدام از این کاغذ ها قرار است خنده را به چهره عشق شما بیاورد؛ چون در آن ها دلیلی را که با آن عاشق او هستید توضیح می دهید. کافی است تکه های کاغذی به رنگ قرمز بردارید و دلایل خود را بنویسید، آن ها را تا زده و در شیشه بیندازید. هیچ چیز بهتر از این نیست که چیزی را که می خواهید به او بگویید طوری بیان کنید که باعث شود خودتان آن را بیشتر دوست داشته باشید.


تی بگ های قلبی

تی بگ های قلبی شکل درست کنید و در ولنتاین امسال از آن ها استفاده کنید. می توانید از چای های محبوب خود یا او مثل چای سیاه یا سبز استفاده کنید. برای شروع، نیاز به فیلتر قهوه یا تی بگ چند بار مصرف، نخ، قیچی، چای، کاغذ رنگی، سوزن، مداد و قاشق چای خوری دارید. این کادوی ولنتاین نه تنها هر روز صبح او را مهمان چای مورد علاقه اش خواهد کرد، بلکه قبل از اینکه روزش را شروع کند و زمانی که لیوان داغ چای را در دست می گیرد او را به یاد شما می اندازد. کادوی روز عشق


دفترچه یادداشت مینیاتوری

اگر عشق شما به نوشتن خاطراتش علاقه دارد، یک دفترچه یادداشت مینیاتوری و کوچک، به عنوان کادوی ولنتاین ایده ای عالی برای او خواهد بود. می توانید آن را با دست های خود درست کنید و با لوازم تزئینی به سلیقه خودتان بیارایید. نکته مهم، کنار هم گذاشتن و چسباندن برگه های کوچک کاغذ و افزودن مقوای طرح دار برای جلد دفترچه است. همچنین می توانید با آویزان کردن یک زنجیر، کادوی ولنتاین خود را به جاکلیدی زیبایی تبدیل کنید. یک ایده عالی دیگر، نوشتن خاطرات مشترک و هدیه دادن دفترچه به اوست. احتمالا با اولین نگاه این موضوع را متوجه نمی شود که این، یک دفترچه کوچک برای نوشتن یادداشت های کوتاه یا یک یادگاری نیست؛ بلکه نشانه زیبایی از داستان عشقی است که بین شما دو نفر وجود دارد.


کاپ کیک های شکلاتی خانگی

 

این کاپ کیک های شکلاتی قلبی، علاوه بر اینکه خوشمزه هستند، میزان علاقه شما به عشق تان را نیز نشان می دهند. از دستورالعمل مورد علاقه خود استفاده کنید و آن ها را در روز ولنتاین به عشق تان هدیه دهید. این کاپ کیک ها از نوع کیک های کلاسیک تهیه شده با شکلات تلخ است که فورا در دهان آب می شود؛ اما می توانید برای معشوق خود از طعم مورد علاقه اش استفاده کنید. وقتی کیک ها آماده شدند آن ها را به کمک قالب هایی به شکل قلب شکل دهید یا از اول مواد کیک را درون قالب های قلبی شکل بریزید. تزئین روی کیک هم از آن پیکان ها یا قلب های کوچولو خواهد بود که با کاغذ رنگی، خلال دندان و کمی نوار چسب روی کیک ثابت می شوند. یک سینی از این کیک ها درست کنید و از آن به عنوان دسر بعد از شام ولنتاین خود استفاده کنید؛ چیزی که همه آن را خودتان و به طور اختصاصی برای عشق خود درست کرده اید. کادوی ولنتاین


قاب عکس

قاب عکسی درست کنید که مثل آن در فروشگاه ها پیدا نشود. از اسپری رنگ استفاده کنید تا طرحی خاص به قاب بدهید و عکس دونفره مورد علاقه خود را در قاب قرار دهید. این قاب عکس، یک برش قلب بزرگ درون خود دارد که یکی از عزیزترین عکس های دونفره شما را در پس زمینه خود جای داده است. این زیبایی دوگانه قاب عکس، او را واقعا خوشحال می کند؛ چه به خاطر عکس وسط قاب و چه به خاطر طرح خود قاب که ترکیبی از رنگ های زیبای ولنتاین یعنی قرمز و سفید است. درست کردن طرح راه راه هم خیلی آسان است و فقط به کمی نوار چسب و اسپری رنگ نیاز دارد. برای زیباتر شدن کار، وقتی قاب عکس را روی میز کنار تختخواب، طاقچه بالای شومینه یا میز مطالعه می گذارید، یک نوار از قلب های کاغذی روی قاب بیندازید.


روکش های نان عاشقانه

اگر طرفدار هنر و کاردستی باشید درست کردن این کادوی ولنتاین منحصر به فرد برای شما سرگرم کننده است. روکش هایی با طرح ولنتاین  اختصاصی خود درست کنید و آن ها را بر روی نان مورد علاقه معشوقتان بکشید تا صبحانه ای را تجربه کند که هرگز فراموش نخواهد کرد… اگر خود نان هم خانگی و با طعم مورد علاقه او باشد دیگر همه چیز کامل می شود. باید دور نان را سلوفون بکشید و روکش ها را با نوار چسب به آن بچسبانید. استفاده از این روکش های تجملی را به ولنتاین محدود نکنید؛ بلکه می توانید دوباره از آن ها در روزهای دیگر هم استفاده کنید.


 

 

حکاکی عاشقانه

اگر گلدوزی دوست دارید، می توانید به وسیله حکاکی، نامه عاشقانه خود را تهیه کنید. ساختن این نامه عاشقانه آسان است و می توانید با قاب مورد علاقه خود، آن را قاب کنید. این نامه به جای کاغذ روی چوب های طرح دار نوشته و بعد روی یک مقوا چسبانده می شود. در مورد رنگ های مورد استفاده می توانید یا از رنگ های خنثی مثل سفید و قهوه ای و یا از رنگ های روشن تر بهره ببرید. جا دادن نامه در قاب عکس چیزی نیست که هر کسی انجام داده باشد و این باعث می شود این ایده، ایده ای خلاقانه باشد.

مطلب مرتبط:  چگونه ولنتاین را جشن بگیریم؟ 8 ایده برای سورپرایز ولنتاین

هدایای ساعتی

اگر نمی دانید بهترین کادوی ولنتاین که می توانید به عشق خود در این روز بدهید چیست، برای هر کادوی ولنتاین خودتان برچسبی درست کنید که به پاکت آن بچسبانید. برای هر ساعت هم یک کارت زیبا یا فقط هدایایی کوچک داخل پاکت بگذارید، برای مثال کارت های خرید از رستوران، کتابخانه یا کافی شاپ محبوبش؛ یادداشت عاشقانه؛ عکس دونفره؛ یا حتی آب نبات های کوچولو. برچسب ها را باید بر اساس زمانی از روز که هر پاکت را می خواهید به او بدهید مرتب کنید. برچسب های 6 در 8 سانتی را می توانید در هر فروشگاه لوازم اداری پیدا کنید.


 

منبع : روز ولنتاین


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 97/11/24:: 12:38 صبح     |     () نظر