سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

ماجرای عروسی در دبی

ماه چهره خلیلی در یک مصاحبه گفت که به دلیل اینکه در دبی مزاسم ازدواجمان را برگزار کردیم کارها خیلی سخت بود. سفره عقد را خودم و همسرم با هم چیدیم. دوست داشتن عروسی من حالت سنتی داشته باشد و همه چیز خیلی خوب باشد. واقعا عشق و حال کردیم. در جشن عروسی 32 نفر شرکت داشتند که همگی با یک هواپیما رفتیم و تا آنجا بسیار شادی کردیم. یک هفته جشن گرفتیم و این خودش برای ما و خانواده هایمان ماه عسل هم حساب می شد.

ماه چهره خلیلی

گفتگو با ماه چهره خلیلی و همسرش

چه کسی برای نخستین بار حرف ازدواج را پیش کشید؟
ابراهیم اشراقی : به عرف معمول توصیه از طرف من مطرح شد. مدت‌ها بود که تصمیم خودم را گرفته بودم و میخواستم موضوع ازدواج را مطرح کنم. ماه‌چهره شهر تهران نبود و در شهرستان سرگرم فیلم برداری بود که حلقه نامزدی سفارش دادم ومنتظر فرصت خوبی بودم تا به شکلی خاص از او خواستگاری کنم.

ماه چهره خلیلی

عکس ماه چهره در جشنواره حافظ

لذت شیرین بچه دار شدن
ماهچهره: ما خیلی بچه دوست داریم و حتی گذشته از ازدواج مان هم درمورد بچه دار شدن صحبت میکردیم و از همان موقع متوجه شدیم این علاقه مشترک هست. تصمیم مان از ابتدا این بود که بعد از ازدواج مان بچه دار شدن را خیلی به تعویق نیندازیم.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در کنار امین حیایی و همسرش

ترجیح دادم فرزندم بجای انگلیس در ایران به جهان بیاید
من و همسرم درمورد این که فرزندمان کجا به جهان بیاید خیلی با هم حرف زدیم و همه ی چیز را بررسی کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان در ایران به جهان بیاید به چند علت و گرچه از هم مهمتر این که من مهر و صفا و دورهم جمع شدن ایرانیان بعد از زایمان را خیلی دوست دارم.پسر ماه چهره در روز سالگرد ازدواجش به جهان آمد وی اسم پسرش را پرواز گذاشت.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در کنار هوروش باند

شروع فعالیت هنری ماه چهره خلیلی
وی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از 22 سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت. ماه چهره خلیلی در سریالهای «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ایفای نقش نموده هست.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در فیلم چشمان سیاه
شمان سیاه فیلمی به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی محمدهادی کریمی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1381 هست.غزل دلاویز و سورنا در یک دانشکده تحصیل میکنند و هر دو شاعرند. غزل به علت ناراحتی چشمی از تحصیل در دانشگاه انصراف میدهد و بعد از مدتی بینایی اش را از دست می دهد

سورنا که نگران سرنوشت غزل شده به سراغ او می رود تا در درس‌های دانشگاهی کمکش کند و به تدریج بین آن‌ها علاقه‌ای ناگفته به وجود می آید و..فیلم چشمان سیاه در هشتمین دوره جشن منزل سینما حضور داشته‌هست.

ماه چهره خلیلی

عکس ماه چهره خلیلی در کنار مادرش

ماه چهره خلیلی در فیلم تله
تله فیلمی به کارگردانی سیروس الوند، تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا و نویسندگی ایرج افشار محصول سال 1384 هست.این فیلم در تاریخ 22 آذر 1385 بر روی پرده سینما رفت.فیلم تله در مورد شب اول ازدواج یک زن و شوهر جوان هست که با تلفن یک ناشناس به هم می‌ریزد

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در فیلم مرگ کسب‌وکار من هست
مرگ کسب و کار من هست فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیر ثقفی و تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی ساخته سال 1389 هست.سه مرد برای سرقت با یکدیگر همراه می شوند. داستان تراژدی که مرگ چندین انسان را به عکس میکشد.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در کنار سارا خوئینی ها

ماه چهره خلیلی در فیلم درود بر فرشتگان
درود بر فرشتگان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی ساخته سال 1389 هست.سیمرغ بلورین برترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای «امیر سحرخیز – کامران سحرخیز – هادی اسلامی» سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر به این فیلم اهدا شد.

ماه چهره خلیلی

 

ماه چهره خلیلی در فیلم اشنوگل
اشنوگل فیلمی به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند، نویسندگی ابراهیم اصغری و مهدی محمدی و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری ساخته سال 1395 هست.یونس بعنوان فرمانده گردان غواصان سه شب گذشته از عملیات در حالیکه در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده هست. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان میدهد احتمالاً یونس زنده هست و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 97/9/3:: 11:56 عصر     |     () نظر