سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به زشتى یاد کردن مردمان پشت سر آنان ، سلاحى است براى مرد ناتوان . [نهج البلاغه]
دانلود جدیدترین موزیکهای ایران

رنگ ماه تولد شما چیست و چه معنی می دهد؟

رنگ ماه تولد

رنگ ماه تولد متولدین فروردین ماه قرمز

رنگ قرمز باعث عصبانی شدن بیشتر متولدین این ماه شده است، ولی آتش خشم آنها سریع خاموش می شود، این افراد به سرعت تبدیل به ادم های شاد و با نشاط می شوند.

افراد متولد فروردین افرادی بلند پروازریال مصمم و با اراده هستند و از توجه کردن بیش از حد به احساسات خوششان نمی آید. متولدین این ماه بسیار قاطع و خشن هستند، ولی انها معصومیتی خاص دارند و عاطفه در آنها موج می زند. این افراد تحمل شکست را ندارند و در باره نتیجه نهایی هر چیزی چه عشق چه مسابقه فوتبال بسیار خوش بین هستند. این افراد اهل رقابت هستند و خیلی حرفه ای با افکار و نظرات خود، دیگران را دعوت به مبارزه می کنند. آنها با مخالفت کردن دیگران، روبرو شدن با موانع د مشکلات بیشتر سرگرم می شوند و از این چالش ها لذت می برند و همیشه به دنبال موفقیت می روند و به همین دلیل خیلی کم به دیگران وابسته هستند.

 


 

رنگ ماه تولد متولدین اردیبهشت ماه صورتی
رنگ ماه تولد
 
دختران و پسران متولد اردیبهشت خیلی کم نگران می شوند. هنگامی که کارها بر طبق خواسته آنها پیش نمی رود، اخم می کنند اما زیاد عصبانی نمی شوند. این افراد بسیار خویشتن دار هستند و صبر یکی از صفات ذاتی آنهاست و به دلیل همین خصوصیات، کارهای خود را راحت انجام می دهند و هیچ چیزی برای آنها مانع به حساب نمی آید.
متولدین ماه اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. این افراد بسیار شجاع و دلاور هستند. هیچ کس مانند آنها نمی تواند از خود مقاومت نشان دهد. متولدین این ماه ممکن است کمی لجوج و سمج باشند. بردباری و صبر متولدین اردیبهشت مثال زدنی می باشد.
 


 

 
رنگ ماه تولد متولدین خرداد ماه نقره ای
 
رنگ ماه تولد
 
رنگ نقره ای خاص متولدین خرداد است این افراد دلسوز، مهربان، صادق، خون گرم و دلپذیر هستند. این افراد با کارهای یکنواخت و تکراری میانه خوبی ندارند. کارهای روزمره و تکراری باعث می شود که آنها فکر کنند مانند پرنده ای در قفس اسیر شده اند. افراد متولد خرداد به طور ذاتی بیقرار هستتند و به دنبال تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. این افراد در جایی ثابت نمی مانند زیرا افسرده می شوند.این افراد با مهارت های ذاتی خود، ذهن مخاطب را جوری درگیر مسائل می کنند که فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمی شود.
 


 

 
 
رنگ ماه تولد متولدین تیر ماه خاکستری
 
رنگ ماه تولد
ترگی رنگ خاکستری در متولدین تیر می تواند باعث شود که آنها کمی بداخلاق شوند. در برخی از مواقع اگر کسی از آنها حتی ساعت بپرسد ممکن است با اخم جواب بدهند و در مقابل درخواست دیگر افراد با عصبانیت رفتار کنند. باید توجه داشته باشید که این حلت عصبانیت آنان موقتی و زودگذر است و آنها فورا تبدیل به همان آدم دلنشین همیشگی می شوند. متولدین تیر ماه تخیل قوی دارند و م توانند به خوبی ان را تحت کنترل درآورند. این افراد خیلی زود متوجه حالات درونی خود و دیگران می شوند و این حالات را در حافظه قوی خود ثبت می کنند.
 

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سعید آریا 97/3/24:: 1:47 صبح     |     () نظر